Aku si Merak

My photo
Insan biasa yang punya hati dan perasaan. Mengolah bait-bait kata menjadi pendorong diri dan tauladan untuk semua. Hidup penuh pancaroba tetapi hendaklah mencari sinar di sebalik musibah itu. Melangkah lebih utuh dan berani untuk hadapi masa depan yang pastinya sukar untuk diramalkan. Hiduplah dengan bertujuan dan bermurah hati dalam membimbing ke arah kecemerlangan.

Monday, February 7, 2011

Zombie vs. Plants

Aku ni mmg suka main game. Terutama sekali game yg berkisarkan kartun-kartun dan investigation.

Sekarang ni aku tgh kemaruk bermain dgn Zombie vs. Plants. Aku syorkan korang cuba main game nie. Mmg best!! Mcm addicted je. Characters yg digunakan comel2 belaka. Kekdg tu ralit bermain hingga tak sedar hari dah malam. Hehehe. =)

Jadi, korang jgn lupa ya bermain game nie. Aku pasti korg akan suka. Cheers!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...