Aku si Merak

My photo
Insan biasa yang punya hati dan perasaan. Mengolah bait-bait kata menjadi pendorong diri dan tauladan untuk semua. Hidup penuh pancaroba tetapi hendaklah mencari sinar di sebalik musibah itu. Melangkah lebih utuh dan berani untuk hadapi masa depan yang pastinya sukar untuk diramalkan. Hiduplah dengan bertujuan dan bermurah hati dalam membimbing ke arah kecemerlangan.

Monday, February 14, 2011

Kareoke

Hi korang...


Posting kali ni aku nk tanye korg pasal kareoke. Aku pasti korg semua pn suka kareoke kan?

Aku tgk skang ni mmg trend ramai org suka kareoke. Ditambah pula dgn harga yg dikenakan akan berpatutan, jadi agak mudah org ramai utk menggunakan servis ni.

Selalu kalu korg kareoke, korg suka nyanyi lagu ape? Kalu aku, nila lagu2 wajib aku. Hehehehe.

1. Bicara Manis Menghiris Kalbu
2. Kesilapanku Keegoanmu
3. Yank
4. Biarlah Bintang Berbicara
5. Camar Yg Pulang

Tu la lagu2 aku. Kalu nyanyi, sure layan lentok punye...hehehe. Aku mmg suka menyanyi!! Jom kareoke!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...