Aku si Merak

My photo
Insan biasa yang punya hati dan perasaan. Mengolah bait-bait kata menjadi pendorong diri dan tauladan untuk semua. Hidup penuh pancaroba tetapi hendaklah mencari sinar di sebalik musibah itu. Melangkah lebih utuh dan berani untuk hadapi masa depan yang pastinya sukar untuk diramalkan. Hiduplah dengan bertujuan dan bermurah hati dalam membimbing ke arah kecemerlangan.

Monday, February 7, 2011

Post Khas Utk Ucu Apezs

Saje aku buat post ni utk kwn baik aku yg duk kat Putrajaya. Lama dh tak jumpa dia ni. Rindu plak dgn keletah dia nie.

Dah lame aku knal Ucu Apezs nie. First time jumpa masa hari raya tahun 2008 kalu tak silap. Kira dh dua tahun la aku berkwn dgn dia nie.

Memula agak payah nk berkwn dgn dia ni. Maklum peel pn x sama kn. But after awhile, we found our similarities and then we started to be closed.

Apezs,

Walaupun Acik jarang jumpa ko dan lain-lain, Acik tak penah lupakan korang tau. Acik mau Ucu jaga diri bebaik. Acik harap Ucu tempuhi ujian hidup ni dgn tabah dan ingat kebahagiaan dan kegembiraan akan kita capai jika kita berusaha bersungguh-sungguh dan jgn terbawa dgn kesedihan yg sementara.

Terharu plak aku buat posting ni. Kalu korang nk tau, aku ade ramai adik beradik yg kebanyakkannya duduk di Putrajaya. Once awhile aku akan jumpa diorg. Allah knows how much I miss you guys. Take care ok. =)

2 comments:

apezs shah said...

Salam

Acik... Waaaaa terharunya usu..
Acik buat entry utk ucu.. thanks.. weols also me.. rindukan acik...

Merak said...

hehehe....mestila...usu kn yg paling manja...hiks =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...