Aku si Merak

My photo
Insan biasa yang punya hati dan perasaan. Mengolah bait-bait kata menjadi pendorong diri dan tauladan untuk semua. Hidup penuh pancaroba tetapi hendaklah mencari sinar di sebalik musibah itu. Melangkah lebih utuh dan berani untuk hadapi masa depan yang pastinya sukar untuk diramalkan. Hiduplah dengan bertujuan dan bermurah hati dalam membimbing ke arah kecemerlangan.

Friday, February 11, 2011

Along dan Anak2 Ikannya =)

Entry kali ni pasal Along aku Si Adam. Dia ni pangkat paling tua dalam group aku sbb tula aku panggil dia along. Sikap keabangan dia ni menyerlah dan bebaru ni kewibawaannya sebagai seorg ayah makin menjadi. Nak tau nape? Sbb skang ni dia asyik dgn anak2 ikan dia.

Nila Along aku dgn ikan2nya.

Lpas ni aku pn nak upload gmbr aku la dgn anak2 kucing aku. Hehehe.

So far kucing kegemaran aku ade 3 ekor. 1 betina 2 jantan. Betina nama dia Gegurl (berangan DIVA kat umah)...yg jantan plak name dia BECOK dan PANDA.

Nanti aku upload gmbr diorg ye. Tak sabar la nk kongsi dgn korang (poyo la plak..hehehe)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...