Aku si Merak

My photo
Insan biasa yang punya hati dan perasaan. Mengolah bait-bait kata menjadi pendorong diri dan tauladan untuk semua. Hidup penuh pancaroba tetapi hendaklah mencari sinar di sebalik musibah itu. Melangkah lebih utuh dan berani untuk hadapi masa depan yang pastinya sukar untuk diramalkan. Hiduplah dengan bertujuan dan bermurah hati dalam membimbing ke arah kecemerlangan.

Wednesday, February 2, 2011

Satu Permulaan

Permulaan baru untuk aku dalam dunia blogging. Dulu aku ade satu blog tapi aku dh lupa address. =)


So aku decide nak buat blog baru. Blog baru ni temanya bebas. Boleh jd coretan hidup seharian aku, benda yg aku minat atau apa saja. Mungkin bebelan aku juga ada. Hehehe. =)


Okla. Cukup sebagai permulaan. Jumpa di coretan seterusnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...