Aku si Merak

My photo
Insan biasa yang punya hati dan perasaan. Mengolah bait-bait kata menjadi pendorong diri dan tauladan untuk semua. Hidup penuh pancaroba tetapi hendaklah mencari sinar di sebalik musibah itu. Melangkah lebih utuh dan berani untuk hadapi masa depan yang pastinya sukar untuk diramalkan. Hiduplah dengan bertujuan dan bermurah hati dalam membimbing ke arah kecemerlangan.

Tuesday, February 8, 2011

Balik Kampung & Grand Livina

Sempena cuti panjang hari raya cina ni, aku balik kampung pd hari Khamis lepas. Pastu hari Sabtu aku balik semula ke Puchong.

Aku sengaja balik hari Sabtu sbb nak elakkan traffic jam tp kesian. Jalan jam gak. Yg peliknya dari kampung sampai la ke Puchong, dh banyak kali aku terjumpa Nissan Grand Livina. Lebih dari 5 kali aku jumpa. Pelik gak aku.

So entry kali ni, aku nk tgk ape yg bestnya keta tue. Hehehehe. =)

Bg aku keta ni okla. Mcm Alza gak la tp lebih besar. Dari segi kualiti pemanduan, lebih selesa n puas hati la. Harga pun affordable la bg jenis keta mcm ni. Harganya bermula dr RM85K. Ok la tu kan.

No wonder la ramai yg pakai. Worth buying katanya. Hehehe.

Okla...cukup la kot...mls nak tulis lagi...

My next car will be.........RAHSIA.... =)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...