Aku si Merak

My photo
Insan biasa yang punya hati dan perasaan. Mengolah bait-bait kata menjadi pendorong diri dan tauladan untuk semua. Hidup penuh pancaroba tetapi hendaklah mencari sinar di sebalik musibah itu. Melangkah lebih utuh dan berani untuk hadapi masa depan yang pastinya sukar untuk diramalkan. Hiduplah dengan bertujuan dan bermurah hati dalam membimbing ke arah kecemerlangan.

Saturday, February 12, 2011

Perangai Binatang yg Pelik

Pagi td aku check email aku. Sekali aku dpt gambar2 binatang ni dari kwn aku.

Pelik aku tgk gambar2 tu semua. Yela. Mcmane la bleh jadi mcm tu skali. Tak tau nak tunding jari kat sapa. Samada binatang tu ka atau manusia?

Kesian plak aku tgk binatang2 yg tersepit tue. Tertanya gak aku, mcm mane diorg leh jd mcm tue and apa yg menyebabkn diorg mcm tue. Hurmm.

Ce korg tgk. Korang pn mesti rasa pelik kan? Lucu pn ada. Hehehe =)








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...