Aku si Merak

My photo
Insan biasa yang punya hati dan perasaan. Mengolah bait-bait kata menjadi pendorong diri dan tauladan untuk semua. Hidup penuh pancaroba tetapi hendaklah mencari sinar di sebalik musibah itu. Melangkah lebih utuh dan berani untuk hadapi masa depan yang pastinya sukar untuk diramalkan. Hiduplah dengan bertujuan dan bermurah hati dalam membimbing ke arah kecemerlangan.

Thursday, May 5, 2011

Si Dewa Petir

Malam tadi Merak dan Dia pi The Summit nak nonton movie THOR. Merak dh beli tiket awal, hari Selasa. Ye ar, hari Rabu tiket murah so kalu belasah je pi wayang tanpa booking or online purchase, putih mata la gamaknya. Thanks to technology!! You save my day!! =)


Apa yg Merak nak cakap pasal movie nie hanya satu perkataan. SUPERB!!!! Tapi perkataan ni pn tak dapat gambarkan betapa puas hatinya Merak dan Dia tgk movie nie. Mmg best giler!! Visual dia mmg mantap!! Jalan citer pun best!! In total, Merak berpuas hati giler!! Kalu nak bg rating Merak kasi 10+10 stars untuk filem nie.

Korang nak Merak citer ke pasal movie ni? Kang spoil plak mood korang nk menonton. Hehehe.

Okla Merak buat summary je. Skit je ye.

Movie ni pasal permulaan watak THOR dan asal usulnya. Kemudian disusuli masalah attitude THOR sehingga membawa malapetaka dan memakan diri sendiri. Plus pengkhianatan seorang adik yg cemburu melihat kejayaan abangnya sehinggakan sanggup mengancam bahaya semua pihak dan bersekongkol dengan musuh. Ada la selit kisah cinta antara THOR dan JANE.

So korang kena tonton filem ni ok. Merak nak beli DVD dia plak lpas ni. Tak puas tgk sekali. Nak tengok lagi!!



 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...